ارسال در : شنبه 16 فروردین ساعت 19:31

با توجه به اطلاعیه شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان آذربایجان شرقی، مطب دکتر رحیمی تا بیستم فروردین‌ماه تعطیل می‌باشد.

" alt="" class="img-fluid float-right mr-20 mb-20">

همراهان گرامی؛ بدون شک مردم قدرشناس پزشکان حاذق و مردمی خود هستند و اگر خدای ناکرده بیمار هم شوند و هرچند آنی نیاز به پزشک متخصص متبحر هم داشته باشند، مطمئن هستند که می‌توانند جهت معاینه و مداوا به مطب پزشک خود مراجعه کنند.

اما متأسفانه با توجه به اطلاعیه شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان آذربایجان شرقی در راستای مقابله با ویروس کرونا و ضرورت اجرای ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مطب دکتر علیرضا رحیمی فعلاً تا بیستم فروردین‌ماه تعطیل بوده و بازگشایی مطب و مطب منوط به اطلاعیه‌های بعدی صادره از این سازمان می‌باشد. لذا مخاطبان عزیز می‌توانند از طریق پیچ اینستاگرام مطب @dr_rahimi_painclinic و پیج شخصی دکتر رحیمی @dr.alirezarahimiii سؤالات خود را بپرسند.
گفتنی است دکتر علیرضا رحیمی با عضویت در پویش #تخصص_من_رایگان قبل و بعد تعطیلات به صورت روزانه از طریق امکان لایو و پخش زنده اپلیکیشن اینستاگرام در کنار سایر متخصصان حوزه سلامت به سؤالات و پرسش‌های مردم پاسخگو بودند.
اطلاعیه ارسالی بدین شرح است:
دکتر علیرضا رحیمی ممقانی
ادامه تعطیلی مرکز تخصصی درد دکتر علیرضا رحیمی
اطلاعیه
همکاران محترم
با تقدیر وتشکر از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا و شناسایی و درمان مبتلایان به بیماری کووید-19 ، باتوجه سوالات همکاران در مورد نحوه فعالیت مطب ها و دفاتر کار و نیز باتوجه به شرایط فعلی و ضرورت ادامه فاصله گذاری اجتماعی و هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رایزنی با نظام پزشکی های سراسر کشور روند فعالیت گروههای پزشکی به شرح زیر اعلام میگردد:
فعالیت تمامی مطب ها و دفاتر کار تا بیستم فروردین ماه 1399 همانند روال تعطیلات نوروز می باشد.
براساس ابلاغ رئیس کل نظام پزشکی کشور و دستور العمل ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت مطب پزشکان عمومی ،متخصصین، داخلی، عفونی، زنان ، کودکان و درمانگاه های شبانه روزی ادامه فعالیت داشته باشند فعالیت این مجموعه نیز در حد ضرورت و نیاز های فوری بیماران تنظیم گردد نحوه هماهنگی و شیفت بندی پزشکان گروههای تخصصی مختلف بعهده انجمن مربوطه می باشد
نحوه فعالیت از بیستم فروردین ماه 1399 به بعد متعاقبا اعلام خواهد شد.
شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : http://rahimi-pain.ir/fa/news/61

تصاویر مربوط به این مطلب 1

دکتر علیرضا رحیمی ممقانی

دکتر علیرضا رحیمی ممقانی


بهبودی بیمار با روش آندوسکوپی دیسک کمر 03

ادامه مطلب / چهارشنبه 24 خرداد

بهبودی بیمار با روش آندوسکوپی دیسک کمر 02

ادامه مطلب / شنبه 13 خرداد

بهبودی بیمار با روش آندوسکوپی دیسک کمر 01

ادامه مطلب / یکشنبه 07 خرداد

بهبودی بیماران مطب دکتر علیرضا رحیمی 70

ادامه مطلب / سه شنبه 25 مرداد

بهبودی بیماران مطب دکتر رحیمی 69

ادامه مطلب / جمعه 07 مرداد

بهبودی بیماران مطب دکتر رحیمی 68

ادامه مطلب / جمعه 17 تیر

دانلود اپلیکیشن دکتر رحیمی دریافت از مایکت
2024 © All Rights Reserved | دکتر علیرضا رحیمی ممقانی
Powered by Rouzbeh E-commerce